Новини онлайн 24 години 7 днів на тижден

Чому необхідно приділяти час оптимізації сторінок в інтернет-магазині

09.04.2023

Розділи каталогу в інтернет-магазині є великим джерелом трафіку. У цьому і є їхня головна цінність з погляду SEO та просування. Пошуковий трафік дуже важливий для будь-якого інтернет-магазину, тому що він є основою для будь-якого проекту, спрямованого на отримання грошових коштів у мережі. Однак, просування сторінок розділів каталогу має безліч нюансів, і при неякісному підході може послужити причиною безлічі проблем, наприклад, навпаки, відсуне Ваш сайт на кілька позицій назад у пошуковому рейтингу, або зовсім весь Ваш сайт потрапить під пошуковий фільтр.

Крок 1. З чого почати?

Розділи та підрозділи каталогу - це сторінки з деякими товарами, які згруповані за певними ознаками та утворюють таким чином деякі добірки. Якщо біля керма інтернет-магазину стоїть грамотна людина, яка вже не перший рік в eCommerce індустрії, то вона збере його на підставі семантичного ядра. За серйозного підходу до SEO-оптимізації - без семантики, на жаль, нікуди. Вона допомагатиме вибудувати правильну архітектуру інтернет-ресурсу, семантика допоможе виділити і зробити наголос на найбільш популярних категоріях. Тому, якщо ви новачок у цій справі, то радимо заглибитися в цю тему докладніше.

Крок 2. Зверніть увагу на текстовий опис розділів

Текстовий опис у каталозі - якість, величина, розташування - відіграють досить вагому роль під час оптимізації цих сторінок. Але знову ж таки є один нюанс, про це можна говорити, тільки якщо ви націлені на просування в "Гуглі". Уся справа в алгоритмі "Баден-Баден", який Гугл запустив ще 2017 року і націлений він саме на інтернет-магазини. До його впровадження, можна було спокійно розміщувати велику кількість тексту внизу сторінки каталогу, в якому були розміщені всі ключові слова. Зараз же за такі дії сторінка, а в гіршому разі і весь сайт буде покараний, потраплянням під фільтр. Від прихованого тексту також варто відмовитися, алгоритми Гугла легко знайдуть і його. Зважаючи на все це, ми радимо відмовлятися від великого опису розділів каталогу, на користь більш компактного - це можуть бути 1-2 лаконічних і стислих речення, в яких будуть розміщені ключові слова.

SEO та просування
SEO та просування

Цікавим залишається факт, що Google не веде такої жорсткої політики і спокійно дає розміщувати будь-яку кількість тексту. Якщо у вас стоїть мета просування, як у Google, то на допомогу вам прийде тег <noindex>. Він сховає від пошукових роботів Яндекса розміщений текст, він не індексуватиметься і не впливатиме на позиції в системі, однак Google продовжуватиме ранжувати всю сторінку цілком.

Крок 3. Правильно створюємо Title

Title - дуже важливий елемент. Дуже часто він генерується автоматично, за допомогою вбудованих шаблонів та інструментів. Нижче ми представимо основні правила під час створення Title тега розділу каталогу.

  1. Виключити дублювання.
  2. Використовуйте для Title найбільш частотні запити. Обов'язково вписуйте запит на початок заголовка, саме в тайтлі можна трошки пожертвувати читабельністю, заради того, щоб потрапити в ключ, але не зловживайте цим занадто.
  3. 50-80 символів оптимальна довжина для тега Title. Виходячи з тайтла генерується заголовок сніпета в пошукових системах, тому пограйтеся і поекспериментуйте, щоб все виглядало максимально привабливо і якісно.

Крок 4. Правильно задаємо H1

Заголовки H1 другі за значущістю теги після Title для SEO - просування сайту. У H1 обов'язково має входити основний ключ сторінки, але на відміну від Title він уже має бути максимально читабельним і не містити спам-слів, загалом на сторінці має бути один H1 - тег. Заголовок ми радимо розміщувати прямо над каталогом товарів, це буде і приємно людському оку, а також унеможливить проблеми під час сканування пошуковими системами. Не варто забувати, що H1 також як і Title не варто дублювати.

Крок 5. Meta Description

Якщо перекладати російською, то це щось на кшталт "цільового опису". Цей метатег використовується для генерування сніпета. Це той самий блок, який з'являється під url адресою сторінки в пошуковій видачі.

  • Наші поради щодо цього тега.
  • Тег повинен добре читатися і містити максимум корисної інформації.
  • Зміст ключових запитів, без використання спаму.
  • Унікальність для кожної сторінки.
  • Середній обсяг 150-170 знаків.

Крок 6. Оформляємо сніпет

Прописавши тільки Meta Description, найімовірніше, ви не отримаєте гарного і якісного сніппета, це всього лише один з етапів. Гарний і якісно оформлений сніпет зі свого боку безпосередньо впливає на клікабельність у пошукових системах.

SEO просування сайту
SEO просування сайту

На пошуки покупців дано дев'ять місяців. Президент США Джо Байден підписав закон, який передбачає заборону на роботу TikTok у США, якщо китайська компанія-власник ByteDance не продасть програму протягом дев'яти місяців.

У лінійку увійшло чотири смартфони - найбільш прокачані варіанти мають корпус зі шкіряним і золотим оздобленням. Компанія Huawei знову без жодних презентацій викотила новинку. Та не одну, а одразу чотири. Йдеться про нову флагманську серію Pura 70 (раніше лінійка виходила під літерою P), його вже планують використовувати фотографи для різних видів...

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати