Китайський гігант зробив ставку на камеру. Зібрали все, що відомо на даний момент: ключові характеристики та ціни.
Як дизайн впливає на успіх продукту та бренду
Багато підприємців, як і раніше, сумніваються, чи так важливий дизайн насправді і чи впливає він на продажі. Хоча дизайн не гарантує продукту стовідсотковий успіх, але відіграє в цьому важливу роль, а саме визначає, як будуть сприйматися ваші товари або послуги клієнтами. Варто зазначити, що поняття "дизайн" у Україні набагато вужче за його англомовний аналог. Під цим словом ми зазвичай розуміємо візуальну красу, але варто знати, що дизайн охоплює не тільки естетичну привабливість, а й функціональність продукту. Саме функціонал того чи іншого рішення підвищує рентабельність бізнесу та його позицію на ринку. Дизайн має значний вплив у сфері розроблення нових товарів і послуг.
Роль користувацького досвіду в дизайні
Неможливо оцінити той чи інший дизайн у цифрах, оскільки він має суто суб'єктивний характер. Отримати уявлення про ефективність дизайну можна за допомогою зворотного зв'язку від споживача. Щоб поліпшити привабливість і функціональність товару, інтерфейсу або послуги, перш за все, варто з'ясувати основні потреби користувачів і враховувати їх при створенні нового продукту. Успіх бізнесу буде високим, якщо компанії прагнуть підтримувати зворотний зв'язок зі споживачем, а також проводити всілякі тестування продукту з клієнтами. Опитування великих компаній показали, що дизайн здатний поліпшити споживчий досвід і зручність використання самого продукту. Компанія The Business Value of Design провела дослідження серед 300 організацій, під час яких з'ясувалося, що компанії, які стежать за привабливим виглядом своєї продукції, перевершують менш успішних конкурентів. Наприклад, у компанії InVision близько 40% респондентів зазначили, що хороший дизайн збільшив прибуток і підвищив конверсії, маркетингова компанія Медійка допоможе вам вирішити всі питання з приводу дизайну продукту чи стилістики бренду.
Сприйняття дизайну
Чому ж дизайн так впливає на наше сприйняття того чи іншого продукту?
Візуальний контент - ефективний інструмент, що допомагає домогтися потрібної реакції глядача. Людина по-різному реагує на колір і форму об'єкта, на розставлені акценти. Так влаштована людська психіка: нас приваблюють красиві речі і викликають приємні асоціації. Ґрунтуючись на знаннях про людську психологію сприйняття, можна виділити кілька прийомів у дизайні, які допоможуть викликати потрібні емоції. Ефект Ресторффа полягає в тому, що яскравий елемент завжди виділяється і краще запам'ятовується на тлі однорідних. Закон Хіка найчастіше застосовується у веб-дизайні та допомагає створити продуманий інтерфейс. Його суть полягає в такому: що більше людині надають усіляких варіантів, то довше вона приймає рішення, який вибрати. Наочним прикладом цього закону є фільтрація пошуку на сайті. Зайшовши на сайт інтернет-магазину, користувач може зіткнутися з великою кількістю товарів у пошуковій видачі, від 7 тисяч і більше. Така кількість варіантів швидше відлякає користувача. Щоб він не покинув сторінку інтернет-магазину, можна передбачити на сайті різні навігаційні меню і способи сортування товарів за конкретними параметрами. Завдяки продуманому дизайну інтерфейсу, користувач знаходитиме потрібну інформацію набагато швидше. Теорія подвійного кодування знайшла застосування в продуктовому і веб дизайні. Згідно з цим принципом, інформація краще засвоюється, якщо текст підкріплюється візуальними образами і символічними зображеннями.
Як дизайн допоможе збільшити продажі
Для багатьох підприємців головним залишається питання, як збільшити продажі за рахунок оригінального оформлення продукту. Усе залежить від сфери, для якої розробляється дизайн. Найбільш тісний зв'язок дизайну зі сферою товарів повсякденного попиту. Якісний дизайн безумовно впливає на підвищення продажів. По-перше, зовнішнє оформлення продукту завжди викликає певні емоції у людей. Дизайн може змусити радіти або злитися, викликати приємні асоціації або спогади. По-друге, дизайн формує загальне уявлення про продукцію, яке згодом складно змінити. Але варто пам'ятати, що продукт має не тільки радувати око, а й відповідати очікуванням щодо функціональності. Якщо той чи інший товар не вирізняється якістю, навряд чи дизайн вплине на його успіх. Однак гарне оформлення в поєднанні з високим функціоналом принесуть успіх бізнесу.
Тут важливо лаконічно представити унікальні властивості продукту, щоб спонукати користувача до цільової дії. Прагніть до простоти, уникайте великої кількості яскравих елементів, які перевантажують великою кількістю контенту і вводять в оману. Основна мета дизайну - креативно донести ключовий сенс продукту або ідеї. Використовуйте прості форми, контрастні кольори. Якщо маєте справу з дизайном інтерфейсу, продумайте зручну навігацію. За статистикою більшість користувачів йдуть з веб-сайту, так і не розібравшись у заплутаному меню навігації.

Як уникнути провалу дизайну
Неякісний продуктовий дизайн може стати на заваді комерційному успіху. Тому співпраця з професійними дизайнерами буде корисною для залучення потенційних клієнтів, оптимізації бізнес-процесів. Допомога фахівців із різних галузей дизайну дасть змогу вдосконалити фірмовий стиль та імідж компанії, а також підвищить її авторитет у клієнтів.
Кожен користувач очікує побачити функціональний і естетично привабливий продукт. Якщо дизайн не буде інтуїтивно зрозумілим, відбудеться зворотний ефект - падіння попиту або ж відвідуваності. Це особливо стосується сфери розробки користувацьких інтерфейсів. Бувають випадки, коли після редизайну продукт викликав негативні емоції у споживача.
Також неграмотний і непрофесійний підхід до дизайну може зруйнувати все, навіть якщо продукт має прекрасні характеристики. Особливо це стосується дизайну реклами. Розглянемо звичайний рекламний банер у вашому місті. Найімовірніше, на ньому багато тексту, який люди насилу встигнуть прочитати, проїжджаючи повз у транспорті. Навіть якщо текст цікавий, людина не зрозуміє, що ви намагалися до неї донести. Основна мета банера - швидко передати найголовніше і зацікавити потенційного споживача. Варто приділити увагу оформленню тексту, якого не повинно бути забагато, на першому місці - контактна інформація, вона має одразу ж кидатися в очі. Саме професіонал знає, як привернути клієнта і створити приємний і зрозумілий дизайн.
Щоб дизайн був не тільки красивим, а й продавав, варто з'ясувати основні потреби клієнтів і враховувати їх під час створення нового дизайну продукту. Не менш важливо прислухатися до рекомендацій професійного дизайнера.
Від естетичної привабливості товару багато в чому залежить, купить його покупець чи ні. Роль дизайну дійсно велика в розвитку бізнесу. Подивіться на лідерів своїх галузей - Apple, Braun, BMW, Procter&Gamble, Starbucks. Ці компанії досягли успіху завдяки тому, що зробили значну ставку на дизайн. Але, роблячи акцент на зовнішньому вигляді товару, не забувайте про його якість.

На пошуки покупців дано дев'ять місяців. Президент США Джо Байден підписав закон, який передбачає заборону на роботу TikTok у США, якщо китайська компанія-власник ByteDance не продасть програму протягом дев'яти місяців.
У лінійку увійшло чотири смартфони - найбільш прокачані варіанти мають корпус зі шкіряним і золотим оздобленням. Компанія Huawei знову без жодних презентацій викотила новинку. Та не одну, а одразу чотири. Йдеться про нову флагманську серію Pura 70 (раніше лінійка виходила під літерою P), його вже планують використовувати фотографи для різних видів...
Google представила Pixel 8a 7 травня 2024 року. Ціна пристрою починається від $499.